Nieuwsarchief –
Het inrichten van de winkels begint nu ook langzaam vorm te krijgen. Bij de ETOS worden de eerste vloertegels al gelegd. Bij de AH-to-go werd LED verlichting in de winkelpui geplaatst.
De fietsenstalling is ten opzichte van het vorige bezoek ook flink ver gevorderd. De vele bekisting is verdwenen en de vloeren zijn allemaal netjes gemaakt. Wat blijft is een gigantische ruimte die twee verdiepingen hoog is, zonder dat je ergens een trap af gaat. De vloeren zijn zo ontworpen dat de ene verdieping naadloos overgaat in het ander. Dit maakt de fietsenstalling erg uniek.
Op het vierde perroneiland wordt hard gewerkt aan de afwerking. De bestrating wordt gedaan, wachtruimtes worden gemaakt en bij de passerelle wordt de trap voorzien van beton. Ook zijn glazenzetters druk bezig met het plaatsen van glasplaten tegen de stalen constructie aan. In de buitendienststelling tijdens de zomer zal deze passerelle worden voltooid.
De fotoserie is een selectie van de foto's die ik heb gemaakt in opdracht van ProRail. Meer informatie over het project is te vinden op ArnhemCentraal.nu en ProRail.nl/sporeninarnhem.
OV-terminal Arnhem - 17 mei 2011
Over 45 dagen precies zal de nieuwe reizigertunnel onder het station van Arnhem worden geopend en tot die tijd moeten er nog veel werkzaamheden worden verricht. Toch begint het er nu aardig op te lijken als je op de foto's door de troep heen kijkt. De tunnel wordt voor een deel voorzien van tijdelijke wanden en binnen wordt nu hard gewerkt aan het plafond. Deze wordt voorzien van houten planken die aan de Sonsbeeksezijde voorzien zijn van verlichting.Het inrichten van de winkels begint nu ook langzaam vorm te krijgen. Bij de ETOS worden de eerste vloertegels al gelegd. Bij de AH-to-go werd LED verlichting in de winkelpui geplaatst.
De fietsenstalling is ten opzichte van het vorige bezoek ook flink ver gevorderd. De vele bekisting is verdwenen en de vloeren zijn allemaal netjes gemaakt. Wat blijft is een gigantische ruimte die twee verdiepingen hoog is, zonder dat je ergens een trap af gaat. De vloeren zijn zo ontworpen dat de ene verdieping naadloos overgaat in het ander. Dit maakt de fietsenstalling erg uniek.
Op het vierde perroneiland wordt hard gewerkt aan de afwerking. De bestrating wordt gedaan, wachtruimtes worden gemaakt en bij de passerelle wordt de trap voorzien van beton. Ook zijn glazenzetters druk bezig met het plaatsen van glasplaten tegen de stalen constructie aan. In de buitendienststelling tijdens de zomer zal deze passerelle worden voltooid.
De fotoserie is een selectie van de foto's die ik heb gemaakt in opdracht van ProRail. Meer informatie over het project is te vinden op ArnhemCentraal.nu en ProRail.nl/sporeninarnhem.
In 2023 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2024 ook op jouw steun rekenen?
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Het nieuws via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws
Reageren
Naam: | |
Emailadres: | |
Jouw reactie: | |
Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties. |
|
Wat is het alarmnummer? Anti-spam vraag |
|
Meer recent nieuws uit Arnhem:
Fotoserie sneeuwval regio Arnhem - Nijmegen | |
Project OV-terminal Arnhem gaat weer verder | |
Arnhem gezien vanaf de Rijntoren - 24 mei 2012 | |
Stefan Verkerk | |
info@stefanverkerk.nl | |
06 - 43 58 95 37 | |
@Stefanuzz | |
StefanVerkerkNieuws | |
StefanVerkerkNL | |
KvK: 08226541 |
Steun mijn werk
In 2023 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2024 ook op jouw steun rekenen?
Lees meer en doneer