Nieuwsarchief –
De meest interessante ontwikkelingen waren te zien bij het vierde perron. Over zo'n beetje de gehele lengte van het station zijn de perronwanden aangebracht en vlak bij de passarelle zijn zelfs de eerste stoeptegels de grond in geslagen. Bij de passerelle zijn maandagochtend de eerste onderdelen geplaatst. Dit zal straks de nieuwe entree zijn vanaf de Sonsbeekzijde.
Bij de Ballieuflat was de vorige keer nog vrij weinig te zien omdat er behoorlijk veel nog zat ingepakt. Het dek van de constructie is tevoorschijn gekomen, waardoor je nu eindelijk een idee krijgt van hoe deze weg er uit komt te zien straks. Pas op het moment dat alle steigers eronder ook zijn weggehaald, zie je pas echt hoe de constructie boven het spoor komt te hangen.
De dive-under iets verderop bij de Oranjestraatbrug vordert ook al. De eerste kabelgoten werden aangebracht en bijna alle muurtjes zijn gestort. Ook is er een begin gemaakt aan de nootuitgangen.
Sporen in Arnhem - 04 april 2011
Nadat ik gisterochtend mijn theorie examen voor mijn B-rijbewijs had in Zwolle (waarvoor ik geslaagd ben), ben ik afgereisd richting Arnhem. 's Avonds had ik immers nog fotografiewerk bij de Hanzelijn en daarom was het handiger om mijn fiets in Zwolle te laten dan dat ik weer naar huis zou fietsen naar Wezep. Dus om mijn tijd goed te besteden, ben ik in de tijd van een uur tot vier uur bezig geweest met een rondje fotografie langs Sporen in Arnhem. Dit project wekt nog steeds mijn interesse en voor de diverse internetfora leek het mij ook leuk om gewoon op eigen initatief een rondje te maken langs de kunstwerken.De meest interessante ontwikkelingen waren te zien bij het vierde perron. Over zo'n beetje de gehele lengte van het station zijn de perronwanden aangebracht en vlak bij de passarelle zijn zelfs de eerste stoeptegels de grond in geslagen. Bij de passerelle zijn maandagochtend de eerste onderdelen geplaatst. Dit zal straks de nieuwe entree zijn vanaf de Sonsbeekzijde.
Bij de Ballieuflat was de vorige keer nog vrij weinig te zien omdat er behoorlijk veel nog zat ingepakt. Het dek van de constructie is tevoorschijn gekomen, waardoor je nu eindelijk een idee krijgt van hoe deze weg er uit komt te zien straks. Pas op het moment dat alle steigers eronder ook zijn weggehaald, zie je pas echt hoe de constructie boven het spoor komt te hangen.
De dive-under iets verderop bij de Oranjestraatbrug vordert ook al. De eerste kabelgoten werden aangebracht en bijna alle muurtjes zijn gestort. Ook is er een begin gemaakt aan de nootuitgangen.
In 2023 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2024 ook op jouw steun rekenen?
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Lees waarom donaties belangrijk voor mij zijn
Het nieuws via mijn Telegram kanaal: StefanVerkerkNieuws
Reageren
Naam: | |
Emailadres: | |
Jouw reactie: | |
Ingestuurde reacties worden voor publicatie op deze website gemodereerd. Reacties kunnen zonder opgaaf van reden worden geweigerd als deze als kwetsend kunnen worden ervaren, als het taalgebruik slecht is, indien de reacties reclame of privacygevoelige informatie bevatten of als de reacties niet aansluiten bij het onderwerp van het nieuwsartikel. Email adressen worden niet getoond bij de reacties. |
|
Wat is het alarmnummer? Anti-spam vraag |
|
Meer recent nieuws uit Arnhem:
Fotoserie sneeuwval regio Arnhem - Nijmegen | |
Project OV-terminal Arnhem gaat weer verder | |
Arnhem gezien vanaf de Rijntoren - 24 mei 2012 | |
Stefan Verkerk | |
info@stefanverkerk.nl | |
06 - 43 58 95 37 | |
@Stefanuzz | |
StefanVerkerkNieuws | |
StefanVerkerkNL | |
KvK: 08226541 |
Steun mijn werk
In 2023 hebben veel mensen mij gesteund met een donatie. Kan ik in 2024 ook op jouw steun rekenen?
Lees meer en doneer